Friday, May 29, 2009

25 Tahun Di Bawah Kepimpinan Ulamak

Alhamdulillah, sudah 25 tahun PAS diterajui oleh kepimpinan ulamak dalam mendepani suasana politik Malaysia yang semakin mencelaru dan haru biru.

Ulamak kita sebagai nakhoda yang membawa kapal bernama PAS berjaya mengharungi tsunami politik yang tenat dengan peta yang bernama Al-Quran dan Sunnah Rasul SAW.



Susah senang, suka duka ulamak kita berusaha membawa obor Islam yang akan menyinari bumi Malaysia yang penuh dengan kegelapan ideologi buatan manusia yang mengaburi mata penghuni bumi Malaysia tentang Islam. Mereka ini tidak pernah mengenal erti penat lelah membawa risalah peninggalan Rasul saw. Jangan kita pandang remeh peranan ulamak setelah kita berjaya, jangan kita perlekehkan peranan ulamak kerana golongan ulamak inilah yang telah banyak dan berjaya membuka madrasah-madrasah, pusat-pusat tarbiyyah, sekolah agama berbanding dengan golongan lain.


Marilah sama-sama kita mempertahan kepimpinan ulamak dalam membawa obor Islam di bumi Malaysia. Jangan kita leka dan lalai dengan serangan musuh-musuh yang membencikan Islam dan ulama.
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "25 Tahun Di Bawah Kepimpinan Ulamak"

Post a Comment