Sunday, May 31, 2009

YB Tepoh Gembira Dalam Sedih

Dari : Sembang2 Kedai Kopi

Berkatalah pendekar dari Keris Telanjang sebilah dari Tepoh "Walau apa2 pun, setiap anggota kepimpinan UMNO agar bersatu padu demi perpaduan parti. Yang lebih penting, perjuangan parti harus diutamakan lebih daripada kepentingan peribadi masing-masing. Saya juga diajukan soalan berkaitan dengan kepimpinan MB sekarang. Cuma, saya tidak ada idea untuk memberi komen dan berserah kepada penilaian masing-masing. Saya tidak layak untuk memberi komen berkaitan soalan sedemikian"

Bunyinya pelik je. Kesian kat MB Trg sekarang ni, semua YB-YB Kering Telanjang Sebilah semua pertikai kepimpinan MB. Sehingga seronok lagi Pendekar Tepoh Keris Telanjang Sebilah berkata "Saya menyambut baik ...... Presiden UMNO melantik Pendekar PDS Hishamuddin Tun Hussein selaku Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Terengganu (PBPUT) yang baru setelah kemelut demi kemelut UMNO Terengganu. Saya yakin tindakan Presiden UMNO adalah tindakan yang tepat dan bijaksana bagi memulihkan kemelut kepimpinan UMNO Terengganu kembali pulih. Tetapi, persoalan yang bermain difikiran anggota pucuk pimpinan parti iaitu " Adakah dikalangan pemimpin UMNO Terengganu tidak layak untuk menjawat jawatan tersebut?" tepuk dada, tanya iman."

Ini jelas nampak ketidaksukaanya Tepoh kepada Mat Said berada dalam Keris Telanjang Sebilah mentadbir Terengganu. UMNO keris telanjang nampaknya sekarang ni kian sakit yang tidak terubat lagi..
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "YB Tepoh Gembira Dalam Sedih"

Post a Comment