Tuesday, June 2, 2009

18 ADUN BN Terengganu

Sembang2 Kedai Kopi

Kegawatan dalaman UMNO makin terselah apabila geng 18 mula didakwa akan menunjukkan sikap dingin dan tidak percaya kepada kepimpinan Ahmad Said. Mereka mendakwa Pengerusi Baru UMNO Terengganu tidak mampu menyelesaikan kemelut ini.

Kalau dilihat inilah sikap sebenar pemimpin UMNO yang sebenar yang bercakap tentang bersatu dan perpaduan, rupa-rupanya rumahtangga sendiri yang bercerai berai dan bergaduh sama sendiri angakara kejar mengejar dunia semata-mata.

Kata-kata pendekar Tepuh " Tepuk dada tanya iman" . Ini kerana kalau ditanya iman, perjuangan mereka adalah perjuangan Kebangsaan . Memang terbukti mereka ini sebenarnya tidaklah berada diatas ukhuwah islam tetapi sebenarnya atas dasar jahiliyyah dan assobiyyah yang nyata bersuluh. Ini kerana ciri-ciri Assobiyyah ialah rasa tidak puas hati sesama sendiri, gilakan kuasa, gilakan harta, zalim, khianat........

Ini merupakan hadiah dari Allah kepada PAS Terengganu. Oleh itu marilah sama-sama kita meneruskan perjuangan suci ini. Marilah bersama-sama kita bersama kepimpinan ulamak.
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "18 ADUN BN Terengganu"

Post a Comment